💬 Uvod Instore Media
Matej Oblak, CEO & Partner, InStore Adriatic
💬
Vpogled v trgovske blagovne znamkeRazumeli boste, kakšne so rasti trgovskih znamk v primerjavi s povprečjem na trgu v svetu in doma, kje se gibljejo vrednostni tržni deleži po državah Evrope, ter dobili vpogled v razlike v rasti količin in vrednosti trgovskih znamk v primerjavi s povprečjem trga v Sloveniji.
Dobili boste odgovor na vprašanje: Ali portfelj izdelkov trgovskih znamk raste bolj kot pri znanih znamkah in v katerih blagovnih skupinah obstaja priložnost za vse?
Na policah trgovske znamke predstavljajo konkurenco uveljavljenim znamkam (brands) dobaviteljev in obratno, pa vendar - ali obstaja harmonija na polici?
Dotaknili se bomo tudi tega, kakšen odnos ima do trgovskih znamk potrošnik, v kolikšni meri se jih zaveda, v katerih blagovnih skupinah jih kupuje, kaj od njih pričakuje ...
Katja Bizjak, Client Business Partner za regijo Adriatic, NielsenIQ
💬
Razvoj uporabe oglaševalskih medijev ter vloga promocij in letakov pri oblikovanju nakupnih odločitevFOCUS Research že vrsto let spremlja promocije in prakse trgovcev v Sloveniji in Evropi. V predstavitvi se bo Ronald osredinil na razvoj uporabe oglaševalskih medijev ter vlogo promocij in letakov pri oblikovanju nakupnih odločitev. Poseben poudarek bo namenjen primerjavi slovenskega in evropskega potrošnika ter vprašanju, kako se digitalizacija in nove aplikacije odražajo v vsakodnevni nakupni praksi. Predstavitev bo ponudila odgovor na naslednja vprašanja:
- Uporaba oglaševalskih medijev se spreminja, a ključ ostaja enak – najti tisti medij, ki res premakne do nakupa.
- Evropski potrošnik vse več nakupnih odločitev sprejema prek aplikacij – kako hitro sledi Slovenija v primerjavi z ostalimi državami?
- Ali so promocije tiste, ki oblikujejo ali spremljajo nakupovalni seznam slovenskega in evropskega potrošnika?
- Letaki – nekoč papir na vratih, danes vse bolj digitalni – letaki ostajajo ključno orožje trgovcev.
Vsebina letaka je ključ: ali ostane sporočilo neopaženo ali pa pritegne potrošnika s temami cen, praznikov, aktivnosti, zdravja, etc.
Udeleženci bodo imeli priložnost slišati uporabne podatke, nekateri od njih bodo pričakovani, spet drugi popolna novost.
Ronald Luisser, partner raziskovalne agencije & izvršni direktor v Avstriji, Focus International
💬
Digitalni mediji na prodajnem mestu, ki delujejo (in zakaj nekateri ne delujejo)Da bi bili digitalni mediji na prodajnem mestu učinkoviti, morajo biti postavljeni tam, kjer jih kupci vidijo, namesto da so nameščeni tam, kjer je to priročno za trgovce.
Lokacija in vsebina vaših digitalnih medijev morata biti različni, kadar gre za gradnjo vrednosti blagovne znamke ali pa za spodbujanje prodaje.
Zakaj se digitalni mediji, ki se zdaj postavljajo v trgovine, dejansko ponavljajoče soočajo z napakami iz preteklosti.
Tony Durham, TD Consulting in ex P&G – direktor za potrebe kupcev, Evrope, Indije, Srednjega vzhoda & Afrike