Loading...

AGENDA

Hotel Four Points by Sheraton Ljubljana Mons

11.11.2025

07:30 - 08:45
Prevzem akreditacij in registracij udeležencev
09:00 - 10:40
💬 Uvod Instore Media

Matej Oblak, CEO & Partner, InStore Adriatic

💬 Vpogled v trgovske blagovne znamke

Razumeli boste, kakšne so rasti trgovskih znamk v primerjavi s povprečjem na trgu v svetu in doma, kje se gibljejo vrednostni tržni deleži po državah Evrope, ter dobili vpogled v razlike v rasti količin in vrednosti trgovskih znamk v primerjavi s povprečjem trga v Sloveniji.

Dobili boste odgovor na vprašanje: Ali portfelj izdelkov trgovskih znamk raste bolj kot pri znanih znamkah in v katerih blagovnih skupinah obstaja priložnost za vse?

Na policah trgovske znamke predstavljajo konkurenco uveljavljenim znamkam (brands) dobaviteljev in obratno, pa vendar - ali obstaja harmonija na polici?

Dotaknili se bomo tudi tega, kakšen odnos ima do trgovskih znamk potrošnik, v kolikšni meri se jih zaveda, v katerih blagovnih skupinah jih kupuje, kaj od njih pričakuje ...

Katja Bizjak, Client Business Partner za regijo Adriatic, NielsenIQ

💬 Razvoj uporabe oglaševalskih medijev ter vloga promocij in letakov pri oblikovanju nakupnih odločitev

FOCUS Research  že vrsto let spremlja promocije in prakse trgovcev v Sloveniji in Evropi. V predstavitvi se bo Ronald osredinil na razvoj uporabe oglaševalskih medijev ter vlogo promocij in letakov pri oblikovanju nakupnih odločitev. Poseben poudarek bo namenjen primerjavi slovenskega in evropskega potrošnika ter vprašanju, kako se digitalizacija in nove aplikacije odražajo v vsakodnevni nakupni praksi. Predstavitev bo ponudila odgovor na naslednja vprašanja:
  • Uporaba oglaševalskih medijev se spreminja, a ključ ostaja enak – najti tisti medij, ki res premakne do nakupa.
  • Evropski potrošnik vse več nakupnih odločitev sprejema prek aplikacij – kako hitro sledi Slovenija v primerjavi z ostalimi državami?
  • Ali so promocije tiste, ki oblikujejo ali spremljajo nakupovalni seznam slovenskega in evropskega potrošnika?
  • Letaki – nekoč papir na vratih, danes vse bolj digitalni – letaki ostajajo ključno orožje trgovcev.
Vsebina letaka je ključ: ali ostane sporočilo neopaženo ali pa pritegne potrošnika s temami cen, praznikov, aktivnosti, zdravja, etc.

Udeleženci bodo imeli priložnost slišati uporabne podatke, nekateri od njih bodo pričakovani, spet drugi popolna novost.

Ronald Luisser, partner raziskovalne agencije & izvršni direktor v Avstriji, Focus International

💬 Digitalni mediji na prodajnem mestu, ki delujejo (in zakaj nekateri ne delujejo)

Da bi bili digitalni mediji na prodajnem mestu učinkoviti, morajo biti postavljeni tam, kjer jih kupci vidijo, namesto da so nameščeni tam, kjer je to priročno za trgovce.

Lokacija in vsebina vaših digitalnih medijev morata biti različni, kadar gre za gradnjo vrednosti blagovne znamke ali pa za spodbujanje prodaje.

Zakaj se digitalni mediji, ki se zdaj postavljajo v trgovine, dejansko ponavljajoče soočajo z napakami iz preteklosti.

Tony Durham, TD Consulting in ex P&G – direktor za potrebe kupcev, Evrope, Indije, Srednjega vzhoda & Afrike
10:40 - 11:20
Odmor za okrepčilo in osvežitev
11:20 - 13:00
💬 Retail or Media - full potential now emerging (Trgovina ali mediji – polni potencial se šele razkriva)

 Skupina Schwarz Gruppe je ena največjih trgovskih družb na svetu s sedežem v Nemčiji, ki upravlja dve glavni trgovski verigi – Lidl, globalno diskontno verigo supermarketov, in Kaufland, verigo hipermarketov. S več kot 13.500 trgovinami v več kot 30 državah je skupina izjemno pomemben igralec na svetovnem maloprodajnem trgu.

Robert Jozic bo predstavil strateške priložnosti, s katerimi lahko trgovci okrepijo svoje medijske zmožnosti in ustvarijo dodatno rast, ter jih spodbudil, naj nehajo primerjati svoje dosežke z velikani, kot je Amazon, saj so morda že zdaj odlični igralci na področju maloprodajnih medijev.

Robert Jozić, direktor, Schwarz Media

💬 Proximity Discount Retail kot mednarodni trend: Perspektive lokalnih trgov in pogled v prihodnost

Maloprodajni sektor izdelkov široke porabe (FMCG) v Evropi gre skozi dinamično okolje, na katerega vplivajo gospodarski pritiski, digitalne inovacije, spreminjajoče se preference potrošnikov in večja osredotočenost na trajnost. Trgovci na drobno, ki se uspešno prilagajajo tem trendom in uporabljajo tehnologijo za izboljšanje uporabniške izkušnje, imajo velike možnosti za uspeh na tem razvijajočem se trgu.

Hans Eysink Smeets, Partner, Eysink Smeets Retail Business Consultants
13:00 - 14:20
Odmor z vključenim kosilom
14:20 - 16:00
💬 Če želiš prodati več, začni govoriti kot – človek. Kako majhne spremembe vodijo do večjih prihodkov.

Za vsakim slabim rezultatom se skriva vedenje, ki ga nismo dobro razumeli. Kupci (pa tudi sodelavci in partnerji) niso racionalni stroji – so hitra, čustvena bitja, ki pogosto ignorirajo podatke in se odzivajo na kontekst.

Katere ovire blokirajo prodajo in pomembne B2B-odločitve  – prikaz konkretnih rešitev, ki spreminjajo potek prodaje, promocij in komunikacije – brez velikih proračunov.
Praktično in uporabno – že od jutri naprej. 

Goran Tintor, vodja oddelka Marketing Intelligence, Direct Media

💬 Zakaj ženske zmagujejo v analitiki, a izgubljajo v pogajanjih?
& dodatek: Pametnejša pogajanja oz. kako lahko UI spremeni pravila igre

Gre za napake, ki jih ženske v pogajanjih še vedno drago plačujejo. Zakaj je temu tako in kako se jim izogniti? Vsebina prezentacije temelji na nedavnih raziskavah in priporočilih. 

V samo predstavitev so kot dodatek vključene tudi nekatere teme s področja umetne inteligence v pogajanjih. 

Davorka Biondić Vince, lastnica in direktorica, Biondi Consulting & Education
Email