Goran Tintor
vodja oddelka Marketing Intelligence
Direct Media
Na kratko o prezentaciji
Če želiš prodati več, začni govoriti kot – človek. Kako majhne spremembe vodijo do večjih prihodkov.
Za vsakim slabim rezultatom se skriva vedenje, ki ga nismo dobro razumeli. Kupci (pa tudi sodelavci in partnerji) niso racionalni stroji – so hitra, čustvena bitja, ki pogosto ignorirajo podatke in se odzivajo na kontekst.
Goran razkriva, katere ovire blokirajo prodajo in pomembne B2B-odločitve ter pokaže konkretne rešitve, ki spreminjajo potek prodaje, promocij in komunikacije – brez velikih proračunov.
Praktično in uporabno – že od jutri naprej.
O predavatelju
Goran Tintor je strokovnjak za vedenje potrošnikov, komunikacijo in prodajo, z več kot 20 leti izkušenj pri delu z globalnimi blagovnimi znamkami, zagonskimi podjetji ter prodajnimi in marketinškimi ekipami.
Vodi oddelek za Marketing Intelligence v podjetju Direct Media in pomaga podjetjem razumeti, kako ljudje dejansko sprejemajo odločitve – na polici, na spletu ali v sejni sobi. Njegovo delo združuje psihologijo, marketing in inovacije v praktična orodja, ki povečujejo prodajo, izboljšujejo promocije in poenostavljajo komunikacijo.
Do sedaj je izvedel več kot 450 delavnic in treningov na teme, kot so: inovacije in vedenjsko oblikovanje (behavioral design), psihologija cen in promocij, psihologija nakupovanja in odločanja, kreativna komunikacija in veščine predstavitve, uporaba vpogledov (insights) za oblikovanje učinkovitih marketinških strategij.
Kot glavni govorec (keynote speaker) je nastopal v več kot 15 evropskih mestih, predavanja pa vodi tudi na domačih in mednarodnih poslovnih šolah.
Goran je med drugim tudi ustanovitelj dveh zagonskih podjetij, pri tem je na trgu uspel prepričati tudi investitorje in tako pridobiti sredstva nadaljnji razvoj in uspešno poslovanje.
Je prejemnik štipendije Chevening, ki jo podeljuje britanska vlada za magistrski študij marketinga in aktivni član mednarodnih organizacij s področja marketinga in poslovanja.
Verjame, da najboljše rešitve – in tisti odločilni trenutek “dodaj v košarico” – ne izhajajo iz izdelka, temveč iz razumevanja ljudi.