Ronald Luisser
partner raziskovalne agencije & izvršni direktor v Avstriji
Focus International
Na kratko o prezentaciji
Razvoj uporabe oglaševalskih medijev ter vloga promocij in letakov pri oblikovanju nakupnih odločitev
FOCUS Research že vrsto let spremlja promocije in prakse trgovcev v Sloveniji in Evropi. V predstavitvi se bo Ronald osredinil na razvoj uporabe oglaševalskih medijev ter vlogo promocij in letakov pri oblikovanju nakupnih odločitev. Poseben poudarek bo namenjen primerjavi slovenskega in evropskega potrošnika ter vprašanju, kako se digitalizacija in nove aplikacije odražajo v vsakodnevni nakupni praksi. Predstavitev bo ponudila odgovor na naslednja vprašanja:
- Uporaba oglaševalskih medijev se spreminja, a ključ ostaja enak – najti tisti medij, ki res premakne do nakupa.
- Evropski potrošnik vse več nakupnih odločitev sprejema prek aplikacij – kako hitro sledi Slovenija v primerjavi z ostalimi državami?
- Ali so promocije tiste, ki oblikujejo ali spremljajo nakupovalni seznam slovenskega in evropskega potrošnika?
- Letaki – nekoč papir na vratih, danes vse bolj digitalni – letaki ostajajo ključno orožje trgovcev.
- Vsebina letaka je ključ: ali ostane sporočilo neopaženo ali pa pritegne potrošnika s temami cen, praznikov, aktivnosti, zdravja, etc.
O predavatelju
Ronald je partner v upravi podjetja Focus International, vodilnega evropskega podjetja za raziskave cen in oglaševanja na trgu. Leta 2007 je vzpostavil poslovanje na Hrvaškem in je odgovoren za jugovzhodno Evropo, ki vključuje tudi Adriatik regijo. Poleg tega opravlja funkcijo izvršnega direktorja avstrijskega oddelka.
V več kot 25 letih izkušenj na področju tržnih raziskav je pridobil poglobljeno znanje o FMCG industriji, kar mu omogoča celovit vpogled v dinamiko trgov, vedenje potrošnikov in vpliv promocijskih mehanizmov.