Katja Bizjak
Client Business Partner za regijo Adriatic
NielsenIQ
Na kratko o prezentaciji
Vpogled v trgovske blagovne znamke
Razumeli boste, kakšne so rasti trgovskih znamk v primerjavi s povprečjem na trgu v svetu in doma, kje se gibljejo vrednostni tržni deleži po državah Evrope, ter dobili vpogled v razlike v rasti količin in vrednosti trgovskih znamk v primerjavi s povprečjem trga v Sloveniji.
Dobili boste odgovor na vprašanje: Ali portfelj izdelkov trgovskih znamk raste bolj kot pri znanih znamkah in v katerih blagovnih skupinah obstaja priložnost za vse?
Na policah trgovske znamke predstavljajo konkurenco uveljavljenim znamkam (brands) dobaviteljev in obratno, pa vendar - ali obstaja harmonija na polici?
Dotaknili se bomo tudi tega, kakšen odnos ima do trgovskih znamk potrošnik, v kolikšni meri se jih zaveda, v katerih blagovnih skupinah jih kupuje, kaj od njih pričakuje ...
O predavatelju
Katja zase pravi, da je strastna strokovnjakinja za področje FMCG z močnim ozadjem tržnih raziskav in dolgoletnimi izkušnjami na slovenskem trgu, z zelo dobrimi povezami znotraj skupine in s ključnimi kupci v celotni jadranski regiji. Je zahtevna, a timska “igralka”, ki je navajena voditi raznolike ekipe. Motivira jo reševanje problemov, kar poskrbi tudi z nenehnim učenjem in izobraževanjem na različnih področjih, najraje pa seveda na tistih, s katerimi se srečuje vsakodnevno.
Tisti, ki jo poznate, veste da je spoštljiva, z močno poslovno in etiko do ljudi, da ni samo močna v analitiki, ampak tudi v pogajalskih veščinah in menedžiranju nasploh. Pravi, da je vedno v iskanju izboljšav, z odnosom “zmorem & verjamem”. Verjame, da je “nemogoče le mnenje“.
Katjina celotna poslovna pot je prežeta z analitiko, katere skrivnosti je začela odkrivati sredi leta 1999 pri takratnemu trgovcu Živila Kranj kot specialist za tržne raziskave. Od tam se je koncem leta 2002 “preselila” v raziskovalno hišo Nielsen, kjer z dvema “vmesnima” postankoma (Tobačna Ljubljana, Alpetour) še danes.
Zaradi njenih zgoraj opisanih lastnosti in veščin, ne samo da je “preživela” vse notranje in zunanje reorganizacije“, ampak so ji njeni vodilni zaupali tudi vse večjo odgovornost in vodenje posameznih področij, vključno s proračuni.
V zadnjem času se je povsem posvetila temi FMCG maloprodaje in trženju produktov, ki jih ustvarjajo globalne ekipe znotraj agencije NielsenIQ.
Izobrazba:
Še pod dekliškim priimkom Vizovišek je Katja je diplomirala na Ekonomski fakulteti Univerze v Ljubljani leta 1999 z naslovom diplomskega dela: Raziskava potreb in želja kupcev v trgovini na drobno pred uvedbo podaljšanega delovnega časa.
Delovne izkušnje:
- avgust 1999‒november 2002 Živila Naklo: Specialist za tržne raziskave
- december 2002‒december 2004 AC Nielsen: Izvršna vodja CSS (Client sales and service)
- januar 2005‒december 2005 Tobačna Ljubljana: vodja zaledne pisarne
- januar 2006‒junij 2010 AC Nielsen: vodja naročnikov CSS
- julij 2010‒november 2012 Alpetour: vodja oddelka za planiranje in analitiko
- december 2012‒junij 2020 The Nielsen Company Slovenia:
- december 2012‒junij 2015: Retailer Services Client Business Partner za regijo Adriatik
- junij 2015‒ junij 2020: Country manager oz. t. i. Commercial Leader za Slovenijo
- od julija 2020 NielsenIQ:
- julij 2020‒ december 2024: Retail Vertical Leader za regijo Adriatic
- od januarja 2025: Client Business Partner Adriatics