Loading...
govornik

Tony Durham

ex P&G – direktor za potrebe kupcev, Evrope, Indije, Srednjega vzhoda & Afrike

TD Consulting



Na kratko o prezentaciji


Digitalni mediji na prodajnem mestu, ki delujejo (in zakaj nekateri ne delujejo)
Da bi bili digitalni mediji na prodajnem mestu učinkoviti, morajo biti postavljeni tam, kjer jih kupci vidijo, namesto da so nameščeni tam, kjer je to priročno za trgovce.

Lokacija in vsebina vaših digitalnih medijev morata biti različni, kadar gre za gradnjo vrednosti blagovne znamke ali pa za spodbujanje prodaje.

Zakaj se digitalni mediji, ki se zdaj postavljajo v trgovine, dejansko ponavljajoče soočajo z napakami iz preteklosti.

O predavatelju

Tony je eden izmed svetovno priznanih strokovnjakov za psihologijo in obnašanje kupcev. V Veliki Britaniji rojeni Durham, kjer tudi živi, je kariero začel leta 1982 pri multinacionalni družbi Procter & Gamble, kjer je ostal 35 let. 

V času svojega dela pri P&G je Durham poučeval nekatere vodstvene delavce vodilnih svetovnih blagovnih znamk, kako spremeniti svoje poslovanje, da bi bolje odražalo potrebe strank in povečalo dobiček. Zadnje desetletje njegovega dela v tem podjetju je zaznamovala odgovorost za ustvarjanje in razvoj funkcije Shopper Based Design (SBD), ki sicer temelji na tradicionalnem upravljanju z blagovnimi skupinami, a postavlja kupca v središče odločitev na mestu prodaje. 

Sodeloval z vodilnimi akademiki s področja kognitivne psihologije, da bi bolje razumel, kako se kupci odločajo v trgovini, kjer je videl in poudaril ogromno priložnosti tako za trgovce kot za dobavitelje. Napisal je tudi svetovno znani tečaj Shopper psychology (kasneje še 2. del) in bil soavtor priročnika Shopper psychology for e-commerce.

Naslednji velik korak v njegovi karieri je bil razvoj koncepta raziskovalnih centrov “First Moment of Truth (FMOT)”, katerih namen je bil dvigniti standarde v trgovini z zbiranjem in uporabo najboljših praks in ustreznega znanja o vedenju strank. 

Leta 2017 je Durham ustanovil lastno svetovalno podjetje Tony Durham Consulting Limited z namenom pomagati podjetjem pri razvoju strategij in povečanju prihodkov z uporabo znanja, ki ga je pridobil o psihologiji strank. To svetovalno podjetje ponuja storitve usposabljanja in poučevanja lastnikov podjetij in menedžerjev blagovnih znamk o psihologiji strank in vplivu dejavnikov, kot so oblikovanje embalaže, pozicioniranje na policah in oglaševanje, na prodajo in potrošniško izkušnjo.
Email