Robert Jozić
Direktor
Schwarz Media
Na kratko o prezentaciji
Retail or Media - full potential now emerging (Trgovina ali mediji – polni potencial se šele razkriva)
Skupina Schwarz Gruppe je ena največjih trgovskih družb na svetu s sedežem v Nemčiji, ki upravlja dve glavni trgovski verigi – Lidl, globalno diskontno verigo supermarketov, in Kaufland, verigo hipermarketov. S več kot 13.500 trgovinami v več kot 30 državah je skupina izjemno pomemben igralec na svetovnem maloprodajnem trgu.
Robert Jozic bo predstavil strateške priložnosti, s katerimi lahko trgovci okrepijo svoje medijske zmožnosti in ustvarijo dodatno rast, ter jih spodbudil, naj nehajo primerjati svoje dosežke z velikani, kot je Amazon, saj so morda že zdaj odlični igralci na področju maloprodajnih medijev.
Ključ je v premiku fokusa od zgolj “doseganja kupcev” (customer reach) k “dostopu do kupcev” (customer access) – sposobnosti spodbujanja prodaje – s poudarkom na potencialu trgovcev, da učinkovito vključijo svoje stranke. Da bi ta potencial izkoristili, morajo trgovci aktivirati iniciative v trgovini, še posebej kombinacijo digitalnih zaslonov in aplikacij zvestobe.
Predstavitev spodbuja tudi prelom s tradicionalnimi medijskimi pristopi z dajanjem prednosti inkrementalnosti, uvedbo modelov cost-per-action (CPA) ter oblikovanjem celovitih strategij tako za endemične kot neendemične izdelke.
Jozic pojasnjuje, zakaj je najmočnejši “flywheel” prav integracija trgovine, medijev in oglasov in zakaj je k proaktivni in jasni integraciji maloprodajnih in medijskih strategij treba začeti že zdaj.
O predavatelju
Robert Jozić je od leta 2018 odgovoren za digitalno strategijo in vodi oddelka za ekosistem in nove digitalne poslovne modele znotraj največjega evropskega trgovca – Schwarz Gruppe (Lidl & Kaufland) - kateremu se je pridružil leta 2016.
Poleg tega je Robert od leta 2021 tudi generalni direktor Schwarz Media, medijske enote za mednarodno poslovanje na področju maloprodajnih medijev v okviru skupine Schwarz.
Od leta 2017 je tudi stalni član nadzornega odbora Nemškega raziskovalnega centra za umetno inteligenco (DFKI) ter Sveta strokovnjakov za umetno inteligenco.
Svojo kariero je začel leta 2001 v mednarodnem strateškem svetovalnem podjetju, leta 2005 pa je ustanovil lastno podjetje za analitiko in vpoglede v industrijo FMCG in maloprodaje.
Diplomiral je iz računalništva in poslovne administracije.